fredag 10. desember 2010

strikke babyjakke

Jeg vil bare ha en farge på jakken og det blir nok rosa eller hvit

Jeg Skal prøve å strikke en jakke til min lille jente som kommer i Mars. Jeg har hatt noen perioder hvor jeg har strikket , også har jeg blitt veldig lei og sluttet. Jeg har alltid prøvd å strikke skjerf forde jeg må ha noe enkelt siden jeg ikke har stikket så mye før. Men merker at det er lite motiverende å strikke et skjer. Tar lang tid og jeg syns det er ganske umotiverende å strikke.
Men nå skal jeg altså prøve meg på den jakken dere ser på bildet. Syns den var søt , og den er ikke altfor vanskelig å strikke. Hva syns dere?
Ha en fin helg alle sammen:)


1 kommentar:

  1. jeg syns egentlig den genseren var finest i forskjellige farger:) Det var det som gjorde den litt ekstra fin:) Hva med rosa på den ene siden og gul på den andre og brunt bak??:)

    SvarSlett