torsdag 16. desember 2010

Pynting til jul og pepperkakebaking

En julekrybbe hører alltid med til julen. Syns denne var enkel og grei:)
Et sølvfat pyntet med telysholdere og engler

Dette fatet har jeg pyntet med julekuler i forskjellige farger, kongler og mandariner. Jeg kommer i veldig godt humør når jeg ser på dette fatet.


Her er jeg klar for pepperkakebaking














Det aller kjekkeste med pepperkakebakingen er selve pyntingen. Ble kanske ikke akurat sånn jeg så for meg.Det var ikke så enkelt å pynte som jeg trodde. Men det var morro og syns nå de ble fargerike og fine på sin måte:) Alt kan jo ikke være perfekt







Fargeglade pekkekake koner,menn og hjerter:)






2 kommentarer:

  1. Så gøy å se Linda!! Du er så morsom og det synes godt på dine fargerike pepperkakemenn og damer;)!! De var litt "shabbychick" i formen men det er jo helt "IN" nå;)! Og dessuten er det jo bare gøy å se at de er skikkelig hjemmelaget! Favoritten min av all pynten din er fatet du pyntet med julekuler forskjellige farger osv:) Kreativt snuppa! Glad i deg! Julekuleklem fra Iren;)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig komentar Iren:) Glad i deg og:) Du må kose deg masse i julen og slappe av:)

    SvarSlett