søndag 6. februar 2011

Babyforbredelser:)

34 uker på vei:) Snart fødeklar

Nå er det 6 uker til terminen min som er Mandag 21 Mars. Det er helt uvirkelig at jeg snart skal få se babyjenta jeg har bært på i 9 mnd. Vi er veldig spendte og gleder oss til å bli kjent med den nye familiemedlemen:) Vi har vel det meste på plass nå av ting vi trenger. Iallefall de viktigste. Det vil jo alltid være noen småting en trenger.Men de viktigste tingene er iallefall på plass.

Nå holder jeg på med litt innredning på babyrommet. Det er utrolig koselig å pynte å stelle istand sånn jeg vil ha det. Selvom hun selvsagt sover hos oss den første tiden, og ikke kommer til å bruke rommet den første tiden er det godt å få babyrommet ferdig

Her er noen klær som jeg har kjøpt inn som jeg gleder meg til å kle hun med. Prøver å ikke kjøpe inn altfor mye klær , men det er ikke alltid så lett. Mye flott babytøy å velge i. Som jeg vet så vokser ungen mye den første tiden , så er liksom ikke noen vits å ha altfor mye som ungen nesten ikke får brukt før det er for lite
Syns denne buksa bare var så utrolig søt, at jeg måtte kjøpe den:)

Ulldress er god å ha på



En rosa sparkebukse i ull og en ullbody



En ullkjole som jeg bare måtte ha:)



4 kommentarer:

  1. Så skjønne klær :-)
    Helt enig med at en ikke bør kjøpe for mye i de små størrelsene, da blir en bare frustrert over alle de søte klærne som en aldri får tid å bruke. Og så kommer du til å få kjempemasse av andre...

    SvarSlett
  2. Hei Linda!
    Så koselig å kunne følge med på forberedelsene til babyen deres kommer :) Legger meg til som følger så får jeg beskjed ved oppdateringer ;)
    Lykke til videre, det er ikke lenge igjen til dere får møte gullet deres :)
    klem

    SvarSlett
  3. oooh, KJEMPE SØTT!!! Likte veldig godt den rosa buksa;) Deilig med ullplagg! Det blir så koselig å se henne i klærne...:) Lurer veldig på hvordan hun ser ut altså! Hun har definitivt masse mørkt hår når hun kommer ut, også har hun blå øyne (siden dere begge har det) ;) Spent!!!!

    SvarSlett
  4. Hei, Linda!

    Så moro å se, så fine klær! Ull er deilig for vesla, veit du! Du gjør rett i ikke å kjøpe mye i de små størrelsene. Jeg gjorde heller ikke det, men så syns jeg Oline var så lita når hu kom, så jeg kjøpte endel klær som hu ikke drukna i...så gikk det to uker, så var det for smått...hehe!
    Artig å se åssen alle kommende mammaer begynner med redebygging :) Husker tida! :)
    Blå øyne har den lille helt sikkert, for det har nemlig ALLE babyer når de blir født, tilogmed babyene med helt mørk hud :) det er litt rart! Blir koselig med et sånt lite menneske i hus, da! Kos dere masse, og så må du ikke glømme å SLAPPE AV og LADE OPP til den store styrkeprøven!

    Stor klem!

    (veit det står Josefine og Stein Ove, men det er nok bare kommende fru Solbakken...)

    SvarSlett